Ahad, 14 Disember 2014

PENGUNJUNG AMANDA PUTRI'S FIG GARDEN BULAN DISEMBER 2014


En. Osman Hashim dan isterinya dari Taman Bukit Chedang, Seremban. Semoga pokok hidup subur dan berbuah lebat.



Terima kasih En. Ahmad Ibrahim serta keluarga juga Muhammad Khairul Azim (tiada dlm gambar, wakil) dari Gemas Negeri 9.Semoga semua pokok2 tin hidup subur dan lebat berbuah. aamin.

Cik Muzalifah bt Mohammad Noor dari Batu Kikir N 9. Merupakan kunjungan kedua. Khabarnya pokok yg ditanam sebelum ni hidup subur. Alhamdulillah.


                            En. Supian Bandar Rinching ambil buah yg dah dibooking awal. Tq.


11.12.2014 Tetamu hari ni dari Muar, En. Hassan b Ahmad bersama isteri Pn. Mumtazah bt Subar dan anaknya.Terima kasih sudi singgah. Alhamdulillah.


Terima kasih jiran se Bandar Bukit Mahkota Kak Misah sudi singgah laman kocek den ni ha. Semoga semua pokok tin akak hidup subur dan berbuah lebat ye.Aamiin.


Terima kash juga pada Dr. Laang Shian Tuck dan isterinya dari Sitiawan, Perak. Jauh tu ...terima kasih sudi singgah laman kami. Semoga semuanya subur dan Terima kasih Puan Poziah bte Ab. Jalil dan suami dari Seremban. Merupakan rakan sekolah Fig Mania. Baru nak mencuba berjinak-jinak dengan pokok tin ni. Nampaknya virus fig semakin menular....semoga berjaya dengan percubaan pertama ni..berbuah lebat ye.


Terima kasih Puan Poziah bte Ab. Jalil dan suami dari Seremban. Merupakan rakan sekolah Fig Mania. Baru nak mencuba berjinak-jinak dengan pokok tin ni. Nampaknya virus fig semakin menular....semoga berjaya dengan percubaan pertama ni..

En. Rosman b. Samsi dan isteri dari Klang. Terima kasih sudi singgah. Semoga semua pokok tin hidup subur dan berbuah lebat.Aamiin.


3 ulasan:

  1. Tahniah Puan Maizah dan En Malek...moga terus sukses....

    BalasPadam
  2. Aamiin...Terima kasih En. Abdul Rashid Ahmad.

    BalasPadam
  3. Pokok yg saya beli tempoh hari mulai mengeluarkan 7 biji buah. Saya sedang menunggu agar ia membesar.Tk Amanda Putri Fig Garden.

    BalasPadam