Peminat Amanda Putri's Garden

Rabu, 14 Disember 2011

Benih-benih anggur IAC sedia dijual.

Kepada peminat tanaman yang tercari-cari benih anggur, boleh dapatkan di kediaman kami di Bukit Mahkota.
IMAG0868IMAG0871
IMAG0874IMAG0878
Jika berminat sila sms  segera sertakan nama dan tempat untuk makluman kami. Insyallah akan disimpankan. Terima kasih.

80 ulasan:

  1. Assalamualaikum

    kalau saya nak beli benih anggur tu, puan bolehposkan tak ke johor?

    BalasPadam
  2. Wsalam. Johor di mana tu? Sebab saya selalu juga naik ke Johor sbb anak saya di UTM Skudai. Kalau nak pos boleh juga.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam.kak maiza, boleh ke poskan ke muar anak pokok anggur.dan macam mana dgn bayarannya.

      Padam
  3. berapa harga untuk sepohon benih anggur ni pn?

    BalasPadam
  4. Yang ada ni tinggal yang kecil dalam RM 15 ke RM 20. Kalau nak yang besar dalam pasu ada juga RM 50 jenis isabella.

    BalasPadam
  5. masih ada lagi ke benih anggur nie? sy berada di uitm puncak alam, selangor..mcm mane saya nk dapatkan benih nie? benih yg dh disemai atau keratan batang?

    BalasPadam
  6. Insyallah benih yg d semai masih ada tapi tinggal sikit lagi.

    BalasPadam
  7. jenis apa yg akak ada sekarng? hrga berapa?

    BalasPadam
  8. Hanis Afiq, Sekarang yang ada IAC (HIJAU), BALI(HITAM) dan Isabella(HITAM). Itupun dah tak banyak lagi.

    BalasPadam
  9. Salam kak Maizah...boleh buat penghantaran ke Sabah x?

    BalasPadam
  10. Wsalam....AsranVille @ Asran Sarip...boleh..Insyallah akan dipos segera ya.

    BalasPadam
  11. Salam. Kak CT benih anggur jenis ape Yang tinggal lagi? Kalau Yang jenis seedless ade Dan harganya berapa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wsalam. Saya Kak Maizah tuan blog ni..kak CT tu kawan saya sama-sama berminat dengan anggur ni,Setakat ni benih anggur seedless x de, skrg ni tinggal IAC je. Kalau yang seedless perlu tanam di bawah lindungan hujan.

      Padam
  12. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  13. smekom kak,klu pos kat sabah barapa harga termasuk kos penghantaran.

    BalasPadam
  14. Wsalam. Biasanya kami pos keratan sahaja ke Sabah. 10 keratan RM 50.

    BalasPadam
  15. Salamualakum,,, saya berminat dengan Benih Anggur. Boleh bagi No SMS nya?

    BalasPadam
  16. saya mahu benih anggur.cara beli,bayar,dan ambil dimana.10pokok

    amyraamy13@gmail.com

    BalasPadam
  17. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  18. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  19. saya nak tambah koleksi benih anggur.benih ape yang ada lagi?kalu boleh nak buah yang warna hitam

    email:mypinky84@yahoo.com

    BalasPadam
  20. Assalam. Benih ada cuma lum cukup matang untuk jual. Dalam sebulan lagi Insyallah.

    BalasPadam
  21. hantar ke sarawak benih batang anggur tu camner nak tanam kak

    BalasPadam
  22. Jika perlu kita poskan sekali cara tanam guna keratan.

    BalasPadam
  23. salam. sy berminat nak bli benih anggur. boleh anta di johor tak? di skudai. jo_mh79@yahoo.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wsalam. Anak akak ada di UTM Skudai. Nanti kalau dia balik akak kirim padanya. U bagi no tel.

      Padam
  24. salam, Pn maizah. diantara 2 jenis yang ada ni, yg mana satu mudah sikit dijaga dan manis?? berapa kos termasuk penghantaran. sy tinggal di dungun, terengganu. minta email sy details.

    terima kasih
    Azman

    BalasPadam
  25. Wsalam. Yang manis IAC (hijau) dan Bali (hitam) tapi Bali ni susah sikit.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamuaikum, Pn maizah. berminat mendapatkan anak benih anggur IAC, berapa kos benih termasuk penghantaran. Saya tinggal sps, penang, hikarinal'@'yahoo.'com. terima kasih

      zainal

      Padam
  26. Salam, benih ceri barbados kak ade jual tak?

    BalasPadam
  27. kak, sy nk benih anggur..blh kak email senarai pokok yg ade? nk bg ibu..
    farahaisyah89@yahoo.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sila sms no ni untuk keterangan lanjut 0192344100

      Padam
  28. assalamualaikum..nak nombor telefon sbb nak call utk urusan jual beli benih anggur ni..tq..ataupun sms saya 0136169148..tq

    BalasPadam
  29. Wsalam.Sila sms ke no ni 0192344100.

    BalasPadam
  30. As salam..saya berminat benih anggur ni..kalau ke trg boleh pos ke?

    BalasPadam
  31. Salam puan saya tingal kat bukit jalil dan minat juga rasanya nak cuba tanam angur kat halaman rumah bolih ke saya pergi ke tempat puan rasanya tak jauh pun dari bukit jalil. Bolih puan bagi alamat ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wsalam. Ini no telnya 0193064100 nanti kami beri add.

      Padam
  32. Assalamuailaikum pn. Masih ada lagi ke benih anggur nie..saya nak beli dalam 3 pokok....saya berada di perak......berapa kosnye....nie nombor fon saya 0128189300

    BalasPadam
  33. Wsalam. In sha Allah ada. Saya pm.






    BalasPadam
  34. Assalamuailaikum pn. Masih ada lagi ke benih anggur nie..saya nak beli dalam 4 pokok....saya berada di Melaka......berapa kosnye....nie nombor fon saya 012-6914849 pokok yg senang tanam dan cepat berbuah

    terima kasih

    BalasPadam
  35. Assalamualaikum.

    Saya ingin membeli benih anggur daripada tuan. Saya tinggal di Jerantut, Pahang. Bagaimanakah caranya.

    Sekian.

    Mohd Mazri Md Yassin
    email: mohdmazriftpsb@gmail.com

    BalasPadam
  36. Wsalam. Buat masa ni benih IAC baru di semai. Dalam sebulan lagi in sha Allah. Sila pm no ni 0192344100 En Dol.

    BalasPadam
  37. Salam puan. Saya tinggal dekat jer di bdr tun hussein onn. Saya nak dlm 2 pokok. Kalau ada sms atau call saya. No tel 0133155527. Tq

    BalasPadam
  38. Salam puan. Saya nak dlm 2 pokok. Saya tinggal di bdr tun hussein onn. Call atau sms saya di 0133155527. Tq

    BalasPadam
  39. Salam kak..klu pos keratan btg ke sabah bley x?kre cmne yer?
    Email sy gg6460@yahoo.com

    BalasPadam
  40. Assalam sy nk beli ank pokok anggur...nk 2 pokok...area permas johor...emel khai4meio@gmail.com

    BalasPadam
  41. Salam..sy brminat nk bli ank pokok anggur...ade lg ke?harga brapa?
    Area tumpat kelantan..cm mna byran??
    Email : qurratul_ain87@yahoo.com

    BalasPadam
  42. Assalam . Saya berminat nak beli benih atau poko anggur . Saya tinggal d sabah . Mcm mna cara nak dptkan nya ?

    BalasPadam
  43. salam kak, anak pokok anggur ada lg tak?nk yg iac dgn isabella.. sy dok cheras, kasi alamat sy boleh amik sendiri utk balik muar..tak kisah kecik atau besar..0176559577..

    BalasPadam
  44. Salam kak,,ada lg tak pokok anggur ,kalo ada saya berminat boleh pos kan ke pulau pinang,hub saya kalo ada ye 04-5873426,tq

    BalasPadam
  45. Salam Puan, bila baca blog ini timbul minat nak mencuba. Jika saya buat pesanan benih secara keratan untuk 4 jenis sebagai permulaan, berapa kah kosnya berserta pos penghantaran. Bagaimana kah saya nak buat pembayaran.

    Sekian.
    Nudin Bakar, Kuching

    BalasPadam
  46. bukit mahkota kat mana? selangor?!

    BalasPadam
  47. As salam..masih ada lg ke benih anggur..klau ada,nak beli

    BalasPadam
  48. Slm puan..ade lg ke benih anggur? sy brminat..

    BalasPadam
  49. Slm puan..ade lg ke benih anggur? sy brminat..

    BalasPadam
  50. Assalamualaikum...kak nk tya klu pos ke taiping blh ker...tp klu pos x rosak/patah ke pokok 2...sy brminat tp sy tggal di taiping..

    BalasPadam
  51. Sy berminat nak beli benih anggur..tolong msg sy-0196193502

    BalasPadam
  52. saya mahu benih anggur.cara beli,bayar,dan ambil dimana.10pokok

    BalasPadam
  53. Aslkum. 1 benih pokok anggur berapa ya?
    Boleh whatsapp/sms/telegram. Tq
    0182715499

    BalasPadam
  54. Assalammualaikum wbt
    Ada tak lagi benih anggur IAC,Bali dan Isabella.
    Boleh whatsapp/sms 0122815618
    Thanks

    BalasPadam
  55. Hai...Ada lagi tk benih anggur? Sy berminat

    BalasPadam
  56. Salam. Boleh whatsapps cara pembayaran jika sy mau beli keratan mahupun benih dan dipos ke sarawak? 0128083881 pn chong

    BalasPadam
  57. Salam. Boleh whatsapps cara pembayaran jika sy mau beli keratan mahupun benih dan dipos ke sarawak? 0128083881 pn chong

    BalasPadam
  58. Bestnya ada tanah blh tanam2...saya duk flat...nk tanam apa pun x leh...berangan nk tanam anggur tp ntah bila la nk tercapai hajat...

    BalasPadam
  59. Bestnya ada tanah blh tanam2...saya duk flat...nk tanam apa pun x leh...berangan nk tanam anggur tp ntah bila la nk tercapai hajat...

    BalasPadam
  60. Macam mana nak beli? Wassap saya d 0129755858

    BalasPadam
  61. Salam sis. Bukit Mahkota area mana? Saya tinggal di Bandar Baru Bangi. Boleh bagi full address. Ada lagi ke anak2 pokok anggur?

    BalasPadam
  62. Salam sis. Bukit Mahkota area mana? Saya tinggal di Bandar Baru Bangi. Boleh bagi full address. Ada lagi ke anak2 pokok anggur?

    BalasPadam
  63. Assalamualaikum, saya d tawau sabah. Nak beli keratan bali hitam. Kuantiti dalam 10 batang, besar ibu jari kaki atau lebih besar pun tak pernah. Email saya nurulhidayah0032@gmail.com. harga. ?. Hamidi tawau sabah. Terima kasih

    BalasPadam
  64. Lebih besar lagi molek. Terima kasih. nurulhidayah0032@gmail.com

    BalasPadam
  65. Assalamualaikum Pn Maizah,

    Saya berminat untuk membeli benih anggur IAC, BALI dan ISABELLA. Saya tinggal di Shah Alam dan sanggup untuk ke tempat puan. Bagaimana caranya.? Hp saya 016-2114161. Wan Mahadi

    BalasPadam
  66. Salam, kak. Saya ada pokok anggur hijau, entah apa jenis tapi sedang berbuah
    Sekarang saya tengah cari pokok kecil anggur warna ungu/hitam. Tekstur buah hendaklah seperti yang biasanya dibeli di pasaraya(vitis vinifera) dan bukan muscadine atau concorde.

    BalasPadam
  67. Nak beli pokok anggur. 0136053576 tarmizi. area gemas

    BalasPadam
  68. Ass..
    Saya berminat dgn benih anggur isabella n iac.
    Keratan...
    Pos ke sabah...
    Pm saya 0198212431 ( watsp - lusrey )

    BalasPadam
  69. Ass..
    Saya berminat dgn benih anggur isabella n iac.
    Keratan...
    Pos ke sabah...
    Pm saya 0198212431 ( watsp - lusrey )

    BalasPadam
  70. Adakah blog ini masih aktif? Sy lihat tiada sbrg jwpn @ mklumbalas dr admin.. jika masih aktif, mohon jasa baik admin utk informkan sbrg psoalan yg ditya..

    BalasPadam